mandag den 13. maj 2013

Lige før afgang

Der knokles igennem for at blive færdige til onsdag aften, hvor vi gir lidt vådt til ganen inden afgang torsdag morgen.
En fin dag til afgang da det så er 12 år siden vi startede på karrieren som forældre. Nu kan vi starte på en ny epoke som langturs sejlere :-).
Nogle siger at det svære ved langtur er at tage beslutningen - det gik nu meget nemt!! Næ det svære lige nu er at blive færdige! For hold da op der er meget der skal være styr på.
Men vi glæder os alle meget - tror første jeg rigtig fatter, hvad vi er på vej til, når vi kapper fortøjningerne på vores havneplads.
Første stop bliver Pinsetræf med langturs sejlerne i Ebeltoft. Så kan vi lige få de sidste tekniske detaljer på plads såsom at hente grib-filer ned over satellittelefonen.



Lidt nervepirrende at få båden i vandet. Godt den ikke blev tabt og drømmene brast ;-)

3 kommentarer:

  1. Kære alle seks

    Jeg har desværre ikke mulighed for at komme og ønske jer god vind på rejsen i morgen. Jeg vil derfor lige benytte lejligheden her, til at ønske jer en forrygende god tur, masser af lækker vind og helt fantastiske oplevelser. Jeg glæder mig til at kunne læse lidt om jeres bedrifter under vejs her på siden.

    Sejlerhilsner
    Søren - FRIXX Q16

    SvarSlet
  2. Ønsker jer en rigtig god rejse. Jeg glæder mig til at følge med her på siden :-)
    Med kærlig hilsen Lotte

    SvarSlet
  3. Hej Inge.

    Emilie: Vi savner dig
    Yasin: Hvor er du henne lige nu?
    Esra: Hvor langt er I nået
    Zahra A : Hvornår kommer dutilbage?
    Emra: Jeg håber du får en god tur på vejen
    Naja: Det var sjovt da du var hjemme, men jeg tror også du har det sjovt nu
    Chad: Jeg håber du har det rigtig godt med at sejle
    Eren: Jeg haber din lillesøster har det godt
    Klassen savner dig - også Tove og Liza og Karin
    Håber du får set en masse delfiner - svømmer du nogen gange i vandet?
    Kan vi følge jeres rute? Og er der nogen billeder vi kan se
    Stort knuz til dig fra 0.F

    SvarSlet